14-02-18

Schade beperkt na brand in woning in De Haan

14/02/2018 DE HAAN - In de Beukenlaan in De Haan is woensdagmorgen rond 9.30 uur brand uitgebroken in een woonhuis.

Het waren de bewoners die ter hoogte van de verwarmingsinstallatie in de living rook zagen. Ze alarmeerden de hulpdiensten die snel ter plaatse waren en het vuur snel onder controle hadden. De oorzaak was niet bij de verwarmingsinstallatie te zoeken, maar heeft vermoedelijk te maken met een kortsluiting in een stopcontact. Om dat deze in de muur ingebouwd zat en de hitte camera nog warmte toonde moest de muurisolatie verwijderd worden. De schade valt mee. Niemand raakte gewond.(kw.knack.be)

Site https://www.facebook.com/brandweerpost.dehaan/

3803679.jpg

14:13 Gepost door VDB | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

Post een commentaar