08-05-17

Matras in brand in appartement

07/05/2017 WENDUINE - In Wenduine is de brandweer gisteren rond 11.30 uur moeten uitrukken voor een brandende matras in een appartement in de Langestraat. De brandweer was snel ter plaatse en kon voorkomen dat het vuur oversloeg. De brandweermannen verwijderden de matras en ventileerden de flat. De bewoners, een bejaard echtpaar, konden zichzelf in veiligheid brengen. Wat de oorzaak was van de brandende matras, is niet bekend.(Hln.be)

Foto's op https://www.facebook.com/brandweerpost.dehaan/

 

17:42 Gepost door VDB | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.